Appèl introduceert eigen frisdrank Mingle

Anders dan anders, een beetje gek, licht bruisend en verrassende smaken. Dat is Mingle, een exclusief merk van Appèl bestaande uit drie smaken. Begin september introduceert de bedrijfscateraar Mingle in ruim 160 bedrijfsrestaurants en 200 schoolkantines van dochteronderneming Markies Catering.

Verrassend verfrissend
Mingle bestaat uitsluitend uit natuurlijke ingrediënten en is laag in calorieën. Ellen Janssen, manager marketing & conceptontwikkeling: “We wilden een frisdrank die anders is dan anders, bestaande uit bijzondere smaken en die verrassend verfrissend is. Om tot de ultieme frisdrank te komen proefden en beoordeelden gasten, studenten en medewerkers diverse smaken.” 

Drie smaken
De testsessies hebben geresulteerd in drie smaken. Cherry Lemon, Watermelon Spearmint en Apple Ginger kwamen snoeihard als favorieten uit de proefsessies. Deze smaken zijn doorontwikkeld op het gebied van zuur, fris, zoet, koolzuur en kleur. “De smaken zijn bijzonder fruitig. Mingle is er voor iedereen die op zoek is naar verfrissing en wil genieten van een smaakexplosie!” aldus Janssen.

Mingle
Mingle staat voor blenden, mengen en samenbrengen. Een naam die helemaal past bij de frisdrank, welke bestaat uit fruitige combinaties en kleuren. Appèl ontwikkelt zoveel mogelijk in huis. Ook voor Mingle is de gehele huisstijl met bijbehorende materialen binnenshuis ontwikkeld. 

deel dit artikel

meer nieuws

Groeikaartjes - Dag van de Duurzaamheid
10 oktober 2017

Dag van de Duurzaamheid in onze bedrijfsrestaurants

LEES VERDER
9 oktober 2017

Nieuw in het bedrijfsrestaurant: Food Nostalgie

LEES VERDER
Top