Campagne over de vloer bij de boer van start

Appèl levert een bijdrage aan de campagne 'over de vloer bij de boer' van Food Inspiration. Deze campagne brengt de consument over de vloer... bij de boer!

Nederland is een van de belangrijkste agri-foodlanden van Europa. We zijn nummer twee exporteur van agri-foodproducten van de wereld. Toch gaat het niet goed met de Nederlandse agri-foodsector. Iedere dag sluiten vijf boerenbedrijven de deuren, en vaak weet de Nederlandse consument de weg naar de boer niet te vinden.

En dat is zonde! Want dankzij de boeren van ons land kunnen wij als consument dagelijks genieten van boerenproducten, vers van het land! De campagne 'over de vloer bij de boer' zorgt voor een korte keten tussen boer en consument. We gaan de boeren helpen om beter vindbaar te zijn voor de consument en daarmee de positie op de markt te versterken. Met de campagne OVER DE VLOER BIJ DE BOER brengen wij de consument op het erf van de boer én laten we de consument kennis maken met verse boerenproducten. Met de actie 'pimp my farmshop' helpen we een boerenbedrijf de traditionele boerderijwinkel om te toveren tot een trendy farmshop; als voorbeeld voor alle boerderijwinkels van ons land. Onze algemeen directeur Hans van Veen neemt deel in de jury. 

Aanmelden als boerenbedrijf om kans te maken op de restyling van jouw boerderijwinkel?
Als consument een bijdrage leveren aan de campagne via het crowdfundingplatform?

Ga naar www.overdevloerbijdeboer.com voor meer informatie. Steun je de campagne? Dan ondersteun je de boerensector van ons land!

deel dit artikel

meer nieuws

Feel Good Winter
12 december 2017

Feel Good Winter; de nieuwe editie van inspiratiemagazine Accent

LEES VERDER
Bedrijfsrestaurant Juniper Networks
1 december 2017

Juniper Networks kiest voor Appèl

LEES VERDER
Top