Introductie nieuw concept: The Bakery

In de dagelijks veranderende, dynamische wereld van eten en drinken willen we onze gasten, opdrachtgevers en medewerkers keer op keer verrassen. Samen en met passie voor eten en drinken zetten we daarom ieder jaar diverse inspiratieweken in op onze locaties. Met deze inspiratieweken maken onze gasten, opdrachtgevers en medewerkers kennis met nieuwe concepten en producten. 

Maandag 6 maart start de eerste inspiratieweek van dit jaar met de lancering van ons nieuwe concept 'The Bakery'. Iedere dag opnieuw bakken wij ze bruin; onze broodjes, bagels en broden. In The Bakery maken we met deze producten de lekkerste lunchgerechten zoals smørrebrød, belegde bagels, sandwiches en wraps. We werken hiervoor met de beste leveranciers, dat proef je, zie je en ruik je! Ellen Janssen, manager marketing, communicatie & conceptontwikkeling: "Met The Bakery maken onze gasten kennis met verschillende broodsoorten en genieten ze van verrassende combinaties. Onze medewerkers krijgen de vrijheid om te bepalen welke recepturen ze willen gebruiken, waardoor afwisseling ontstaat en ze hun creativiteit kunnen gebruiken. Samen komen we namelijk tot de beste resultaten!"

Top