UpGreat: een nóg hoger niveau van gastvrijheid

De huidige pandemie gaf ons reden om onze huidige dienstverlening en ons restaurantconcept onder de loep te nemen. De verwachting is dat medewerkers, ook na de pandemie, meer thuiswerken en minder op kantoor aanwezig zijn. Het gevoel van verbondenheid met het bedrijf en collega's kan daardoor onder druk komen te staan. Daarom zien wij een sleutelrol weggelegd voor onze bedrijfsrestaurants: op de dagen dat medewerkers op kantoor aanwezig zijn vormt het restaurant een centrale ontmoetingsplek waar men ontspant, ontmoet en waar informatie wordt uitgewisseld. 

Vanuit deze gedachte is de campagne: 'De Leukste Werkdag van de Week' ontwikkeld. Deze campagne heeft als doel dat een dag op het werk als een hoogtepunt van de week wordt ervaren. De gedachte achter 'De Leukste Werkdag van de Week' is om ook in deze tijd en richting de toekomst te zorgen voor een positief geluid. Conceptueel steken wij in op meer beleving, verwennen, aandacht, gastvrijheid, ontzorgen en het overtreffen van verwachtingen.
 
Om deze gedachte in de praktijk te brengen is een nieuw (aanvullend) restaurantconcept geboren: 'UpGreat'. Met behulp van UpGreat slaan wij de brug tussen ons huidige restaurantconcept en onze nieuwe aanpak. Onderstaande oplossingen zijn de bouwstenen van UpGreat. Overkoepelend is de hostmanship benadering: ten opzichte van ons huidige restaurantconcept zetten we een nóg hoger niveau van gastvrijheid neer. Met de combinatie van onderstaande oplossingen en de 'hostmanship' benadering, spelen wij in op de nieuwe behoeftes van onze gasten en de nodige verandering van de dienstverlening in de huidige tijdgeest.
 
Drie oplossingen
 
#1 Food Favorites Premium
Gasten van nu maken weloverwogen keuzes als het gaat om eten en drinken. Niet alleen de prijs is belangrijk, maar ook de bewuste keuze, duurzaamheid en dat genietmomentje dat je écht even verdiende, spelen een rol. In het kader van UpGreat geven wij ons Food Favorites een upgrade volgens de hostmanship-gedachte. Denk hierbij aan het uitschenken van de soep of het op aanvraag samenstellen van een broodje of salade op maat. 
 
#2 Say yes to timeless
De gast niet alleen tijdens de lunch laten genieten, dat is ons streven. Heb je je reistijd iets overschat en pak je daarom graag een croissantje mee? Of eet je vanavond alleen en laat je ons daarom liever de voorbereiding voor je diner doen? Vanuit de UpGreat gedachte bieden wij op verschillende tijden een extra aanbod. Dit kan variëren van ontbijt op de counter of een pop-up meubel, een tussendoortje via de Trolley Break of maaltijden voor thuis via onze Smart Fridge Wij beperken de dienstverlening niet tot alleen het lunchmoment!
 
Smart Fridge
Onze Smart Fridge is een prachtige aanvulling op onze dienstverlening! De Smart Fridge biedt méér service. Buiten openingstijden van het restaurant kun je hier namelijk terecht voor een heerlijk aanbod aan versbereide to-go producten.
 
#3 Ready, set, table!
Totale ontzorging uit zich ook in de meest gastvrije vorm van het serveren van eten en drinken: bediening aan tafel! Geschikt om uitgebreid bij te praten met een collega die je lang niet hebt gezien of een lunchoverleg te houden met je leidinggevende. Kom aan tafel en creëer een optimaal genietmoment!
 
Smaakt dit naar meer? Neem dan contact met ons op!
 
 
UpGreat is onderdeel van de campagne; ‘De Leukste Werkdag Van De Week’. Een campagne die door Appèl BV is ontwikkeld om ervoor te zorgen dat een dag op het werk als een hoogtepunt van de week wordt ervaren. De gedachte achter ‘De Leukste Werkdag van de Week’ is om ook in deze tijd en richting de toekomst te zorgen voor een positief geluid. Conceptueel steken wij in op meer beleving, verwennen, aandacht, gastvrijheid, ontzorgen en het overtreffen van verwachtingen.
Top